ni link dia..
manggis yang buat video klip tu. comel.. dari dlu lagi tasha sangat admire manggis. tasha mmg minat fotografi videografi ni. dari kat takaful malaysia ag.. terpengaruh ngan ofismate2 cam Boy n kak zurai la. haha~
kat situ juga tasha mula menghargai seni gambar n dapat bezakan seseorang tu fotografer yg baik atau tidak. xde la bezakan sepenuhnya tapi boleh la skit2. so, i really hope i can get the best fotographer for my special day. tasha tak kisah berhabis byk sket kat fotografi compared to others.. sbb for me.. gambar itu kenangan. ye la, setiap orang ada minat n prioriti masing2 kan.. tapi nak hire manggis for my special day tu.. huhuuu.. kurang fulus la plak... still rasional k!
ini lagu masa wedding tu.. hehe. dari taylor swift
suka tengok cara masing2 mengabadikan wedding day diorang. suka kegembiraan yang terpancar kat wajah pengantin n wajah2 saudara mara n tetamu yg hadir. suka jugak kekreatifan yang dibuat. moga wedding day tasha pun begitu.. amin.
tapi pepun, buatlah sesuatu atas kemampuan diri, perbelanjaan termampu. yg penting budget and perancangan itu ada. perancangan selepas kahwin sgtlah penting. tapi jangan lah terlalu mempersoalkan rezeki masing2. setiap orang ada rezeki dia. kan3?
p/s: maka, aya pun sibuk la mendownload video2 wedding kat manggis n ngah kumpul duet tuk hire manggis for her wedding day in future.. hehe~
kat situ juga tasha mula menghargai seni gambar n dapat bezakan seseorang tu fotografer yg baik atau tidak. xde la bezakan sepenuhnya tapi boleh la skit2. so, i really hope i can get the best fotographer for my special day. tasha tak kisah berhabis byk sket kat fotografi compared to others.. sbb for me.. gambar itu kenangan. ye la, setiap orang ada minat n prioriti masing2 kan.. tapi nak hire manggis for my special day tu.. huhuuu.. kurang fulus la plak... still rasional k!
ini lagu masa wedding tu.. hehe. dari taylor swift
Today was a fairytale
You were the prince
I used to be a damsel in distress
You took me by the hand and you picked me up at six
Today was a fairytale
Today was a fairytale
Today was a fairytale
I wore a dress
You wore a dark grey t-shirt
You told me I was pretty when I looked like a mess
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale
Today was a fairytale
You've got a smile that takes me to another planet
Every move you make everything you say is right
Today was a fairytale
Today was a fairytale
All that I can say is it's getting so much clearer
Nothing made sense until the time I saw your face
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around
Yeah yeah
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around
I can feel my heart It's beating in my chest
Did you feel it? I can't put this down
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale
You were the prince
I used to be a damsel in distress
You took me by the hand and you picked me up at six
Today was a fairytale
Today was a fairytale
Today was a fairytale
I wore a dress
You wore a dark grey t-shirt
You told me I was pretty when I looked like a mess
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale
Today was a fairytale
You've got a smile that takes me to another planet
Every move you make everything you say is right
Today was a fairytale
Today was a fairytale
All that I can say is it's getting so much clearer
Nothing made sense until the time I saw your face
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around
Yeah yeah
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale
Time slows down whenever you're around
I can feel my heart It's beating in my chest
Did you feel it? I can't put this down
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
But can you feel this magic in the air?
It must have been the way you kissed me
Fell in love when I saw you standing there
It must have been the way
Today was a fairytale
It must have been the way
Today was a fairytale
suka tengok cara masing2 mengabadikan wedding day diorang. suka kegembiraan yang terpancar kat wajah pengantin n wajah2 saudara mara n tetamu yg hadir. suka jugak kekreatifan yang dibuat. moga wedding day tasha pun begitu.. amin.
tapi pepun, buatlah sesuatu atas kemampuan diri, perbelanjaan termampu. yg penting budget and perancangan itu ada. perancangan selepas kahwin sgtlah penting. tapi jangan lah terlalu mempersoalkan rezeki masing2. setiap orang ada rezeki dia. kan3?
p/s: maka, aya pun sibuk la mendownload video2 wedding kat manggis n ngah kumpul duet tuk hire manggis for her wedding day in future.. hehe~
No comments:
Post a Comment