Feb 21, 2013

when i depressed

Kadang2
Saya rasa...
Im nothing good at
Everything i done
Isnt good enough
I dont know what am i good at
What am i passionate about
What are my strengh
What am i going to be

Sometimes
I feel useless
Im burdening others
Especially people i love most

Ok, i know
When im thinking like this
It means
I amnot feeling well
Depression pls go away

Aahh, what to do
Its hard to control it
I try
Mayb by jotting down here
I can pass them through

Owh tasha
U should believe in yourself
There must be something that im good at
That i can be proud of

Ntah la
Sedeyh....
Hate this feeling
Im recovering now
Pls no more depression!

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

Lady M said...

poem apakah ini??

be strong ok!
be positive!

kita rasa passion awak kat foods + awak kan suka masak, sila cuba byk resipi, balik shah alam nanti boleh masak something special untuk geng kaki gosip ;p

Lady M said...

poem apakah ini??

be strong ok!
be positive!

kita rasa passion awak kat foods + awak kan suka masak, sila cuba byk resipi, balik shah alam nanti boleh masak something special untuk geng kaki gosip ;p

ixora said...

hye i didnt know u r still blogging mashi...hello mashi!

Lady M said...

hehe, hi tashi!!
baru berblogging semula tapi new blog, hehehe
la ni kan rajin blogwalking pasal persiapan baby & pengalaman bersalin, rasa seronok pulak..
tu yg kita rasa nk share jugak pengalaman kita, mana tau ada yg org lain boleh guna ke.. hehehe

ixora said...

kite pun nk share tp xde masa ag nk tulis..nk share gk.wp sakit,one of the best experiences ever in life